wtorek, 25 listopada 2008

Piosenka o miłości


Kiedyś nie wiadomo skąd,

ze wschodem słońca przybyłam tu

zanim spotkałam Cię

stroiłam się

dobierałam strój



Byś gdy, gdy mnie tylko poznasz

cały mi sie oddał!

już wtedy potrzebowałam cię,

abyś mnie ochronił

bo tylko w Twojej dłoni

znaleźć mogłam ciepło

aby kwitnąć tak

dla CIEBIE i tyko Twoją być!



I pamiętam, że gdy

tamtego dnia zbudziłam się

a obok byłeś Ty

wstydziłam się

było głupio mi



A dziś sama nie rozumiem,

jak przez własną dumę

mogłam Ciebie zranić

i przepraszam za to że

za to że kłamałam

za to że krzywdziłam

i dziś już nie ważne że kochałam

że byłeś dla mnie wszystkim w co wierzyłam



Spokojnie odejdź już

spokojnie zostaw mnie!

zostaw mnie samą

bo na to zasłużyłam!

Idź i bądź szczęśliwy

szczęśliwy bądź, a gdyby

kiedyś coś złego działo się

to wróć



będę czekać



Przepraszam za to wszystko

nie umiałam inaczej...

Proszę odejdź już

nie chcę byś widział jak płaczę!



a gdy będziesz daleko

o jedno tylko proszę



pamiętaj patrząc w gwiazdy że



Brak komentarzy: